• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Retourneren

Retourneren

Bestelling niet naar wens? Dan kun je het product binnen 14 dagen aanmelden als retour. Je hebt daarna nog eens 14 dagen om het product retour te sturen.

Je kunt het product heel makkelijk aanmelden als retour in je account. Heb je tijdens het bestellen geen account aangemaakt, dan kun je dat achteraf alsnog doen met hetzelfde emailadres.

Product beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd?

Helaas komt het wel eens voor dat een product beschadigd, incompleet of verkeerd wordt geleverd ondanks dat we alle bestellingen zorgvuldig verpakken en versturen. Neem in dit geval contact op met ons via [email protected] onder vermelding van je ordernummer. Stuur ook enkele foto’s mee van de schade, zo kunnen wij direct beoordelen en overgaan tot een oplossing.

Defect

In het geval van een defect vragen wij u eerst de handleiding van het product zorgvuldig door te lezen. Uit ervaring weten wij dat een groot deel van de retouren niet defect zijn maar verkeerd worden gebruikt. Kom je er niet uit of is het apparaat toch defect, meld het product dan als retour aan via je account

Voorwaarden retournering

  • Het product is ongebruikt en in nieuwstaat, alle accessoires zijn inbegrepen.   
  • Het artikel komt in een originele onbeschadigde verpakking terug. Indien dit niet het geval is ontvang je 75% van het aankoopbedrag retour en niet 100%. Let op, artikelen zonder verpakking of zwaar beschadigde verpakking worden niet geaccepteerd. 
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor een correcte retourzending, als voor eea reden het pakket verloren gaat kunnen wij je niet verder helpen. 
  • Je hebt 14 dagen om het product retour te melden en dan nog eens 14 dagen om het product retour te sturen. Retouren buiten het zichttermijn worden niet geaccepteerd. Indien dit voorkomt, moet je zelf de kosten voor het retour sturen betalen.
  • De kosten voor het retour sturen zijn voor jouw rekening. Als het product beschadigd is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Uitzonderingen retourneren 

Niet alle producten mogen retour gestuurd worden

  • Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
  • Artikelen zonder originele verpakking of waarvan de verpakking zwaar beschadigd is.
  • Hygiënische producten zoals kussens, oordopjes, crèmes, sokken, ondergoed etc.
  • Verbruiksartikelen waaronder o.a. batterijen, vaatwastabletten, wc papier, vouchers, tegoedbonnen, planten.
  • Gepersonaliseerde artikelen.